HTML

Fogadó a fekete kakashoz

A fogadó még nem áll, de a kakas már kapirgál. Az egyszeri városi lyányka kalandja a kis faluban. Talán. Ha nem, hát nem. De addig is erőltetjük.

Friss topikok

Archívum

Ez lesz, az tuti! Azt hallottam, hogy sokan nem készítenek hagymás, kolbászos rántottát, mert "büdös" lesz a konyhában. Büdös?!

Kacsazsírral a legjobb. Csak étolajjal ne, légyszi! Libazsírral se rossz, és disznózsirral is elmegy, de az étolaj a rántotta halála.  Én imádom, ha van benne egy nagy csokor petrezselyem, nyáron semmi pénzért se hagynám ki belőle, és nem szeretem, ha a tojás túl van sütve.

A fehérkenyér kötelező mellé, a zsömle "tájidegen" egy jó kis kolbászos rántotta mellett.

Kell hozzá:

tanyasi tojás (a tojáson én tényleg nagyon érzem, ha jó körülményke között tojta a tyúk, egyszerűen van íze)

sok-sok hagyma

füstölt parasztkolbász

só, bors

kacsazsír

Előbb a hagymát fonnyasztom meg a zsíron, aztán egy percig kevergetem a kolbászkarikákat rajta. Szerintem nem jó ha a kolbász túlsül, mert megkeményedik, ahogy kisül belőle az összes zsír. Utána jöhet az enyhén elhabart tojás.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://feketekakas.blog.hu/api/trackback/id/tr1001772426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása